لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیش بازی دورتموند - یوونتوس

پیش بازی دورتموند - یوونتوس

شاید حساس ترین بازی فصل برای هواداران یوونتوس ، دیدار امشب بین یووه و دورتموند در سیگنال ایدونا پارک باشد که صدرنشین ایتالیا برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان در خانه ی تیم دهم آلمان رقابتی حساس و دشوار خواهد داشت .


- تیم بروسیا دورتموند پس از اینکه در این فصل لیگ قهرمانان اروپا موفق شد 4 بازی ابتدایی خود را برنده شود، در 3 بازی آخر در این رقابت ها 1 تساوی و 2 شکست کسب کرده .

- آخرین رویارویی یوونتوس و دورتموند در آلمان مربوط به سال 1997 می شود که این دو تیم در فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند و یووه با نتیجه 1-3 بازنده بود .

- دورتموند در 8 رویارویی اخیرش با یووه هرگز موفق نشده دروازه اش را بسته نگه دارد .

- دورتموند 11 بازی از 14 بازی اخیرش را در لیگ قهرمانان که در خانه انجام داده پیروز شده و تنها در 3 دیدار دیگر ، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده .

- دورتموند مجموعاً در مسابقات اروپایی، 14 بازی در خارج از خانه متحمل شکست شده اما در 8 دیدار در نهایت جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرده است .

- تیم دورتموند در 19 دیدار قبلی خود در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریف نشده که این آمار به بازی مقابل آرسنال در نوامبر 2013 باز میگردد که توپچی ها 0-1 پیروز شدند .

- آمار دورتموند مقابل تیم های ایتالیایی در لیگ قهرمانان کاملا متعادل است : 5 پیروزی و 5 شکست !

- یوونتوس 5 بازی از 7 بازی ِ آخر دور از خانه خود در لیگ قهرمانان را متحمل شکست شده و در 2 بازی دیگر یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده .

- یوونتوس تاکنون در بازی های اروپایی در 39 دیدار موفق به کسب پیروزی در تورین شده و همچنین در 31 بازی خانگی توانسته ‏به مرحله بعدی صعود کند .

- این سومین فصل پیاپی است که دورتموند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور دارد .


- چیرو ایموبیله بازیکن ایتالیایی زنبورها در در هر سه دیداری که دورتموند در این فصل در خانه انجام داده موفق به گلزنی شده و مارکو رویس نیز در چهار بازی آخر در این رقابت ها ، 5 گل زده و یک پاس گل داده است .

- بیشترین شوت ِ بی ثمر در این فصل توسط مخیتاریان زده شده است، این بازیکن ارمنستانی با زدن 20 ضربه موفق به بازکردن دروازه حریفان نشده است .

- پُل پوگبا ستاره این روزهای یووه در 5 گل ِ آخر بیانکونری در لیگ قهرمانان با 3 گل/پاس گل نقش مهمی ایفا کرده است .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: